Als je bij ons op bezoek komt
Als je bij ons op bezoek komt
Soms is het druk en moet je even wachten. Dan vragen we om je geduld. We proberen je zo snel mogelijk te woord te staan. Ook voor jouw vraag nemen we de tijd. We doen altijd ons best om je goed te helpen.
We doen ons best om vriendelijk, duidelijk en behulpzaam te zijn. Dat verwachten we ook van jou. Want goed contact maken we samen.
Dit vragen we van jou
- Blijf vriendelijk: tegen onze medewerkers en andere bezoekers.
- Blijf rustig: ook als je boos bent.
- Leg rustig uit wat er aan de hand is: dan zoeken we samen naar een oplossing.
- Laat ons uitpraten: dan luisteren wij ook goed naar jou.
- Dreigen, schreeuwen, agressie, intimidatie of schelden: accepteren we niet en hebben gevolgen.
Onze regels
- Fatsoen: je behandelt onze medewerkers met fatsoen.
- Aanwijzingen: volg de aanwijzingen van onze medewerkers op.
- Ruimte: geef onze medewerkers voldoende ruimte om hun werk te doen.
- Orde: je verstoort de orde op onze werkplek niet. Onze medewerkers en andere bezoekers hebben geen last van je gedrag.
Let op
- Enkel hulphonden zijn toegestaan
- Roken is niet toegestaan
- Je draagt gepaste kleding
Houd je je aan onze normen en regels?
Dan mag je een goede dienstverlening van ons verwachten.
Overtreed je onze normen en regels?
Dan mogen onze medewerkers de dienstverlening aan je meteen staken.