Ga naar de inhoud
Als we bij jou op bezoek komen

Soms komen we bij je thuis, bijvoorbeeld voor een reparatie, contact of een controle. We verwachten van jou, je huisgenoten of bezoek dat je onze medewerkers correct behandelt. Onze medewerkers moeten veilig en prettig hun werk kunnen doen. 

We doen ons best om vriendelijk, duidelijk en behulpzaam te zijn. Dat verwachten we ook van jou. Want goed contact maken we samen.

Onze gedragsregels

  • Behandel onze medewerkers vriendelijk.
  • Laat ons ons werk doen.
  • Dreigen, schreeuwen, agressie, intimidatie of schelden accepteren we niet en hebben gevolgen.

Onze afspraakregels

Huisdieren

Aan een hond of kat in huis beleef je groot plezier. Maar dat geldt niet voor iedereen. Sommige mensen zijn er zelfs bang voor. Wil je daarom je huisdier in een hok of andere kamer doen als een medewerker je thuis bezoekt?

Let op: in onze Woonwinkel zijn huisdieren niet toegestaan. Met uitzondering van hulphonden natuurlijk.

Niet roken

Iedereen heeft recht op een rookvrije werkplek. Ook onze medewerkers. Wil je daarom niet roken waar onze medewerker bij is? Als het bezoek lang duurt, ga dan buiten roken. Of in een andere ruimte in huis.

Let op: ook in onze Woonwinkel is roken niet toegestaan.

Schoenen

Onze medewerkers dragen schoenen voor hun veiligheid. Daarom zijn ze verplicht om hun schoenen aan te houden als ze je bezoeken. Ze kunnen een hoesje over hun schoenen doen als je hen daar om vraagt.

Afspraak = afspraak

Wij houden ons aan afspraken. Dat verwachten wij ook van jou. Als wij een afspraak met je hebben bij je thuis, dan verwachten wij dat je er bent. ben je er niet, dan vervalt de afspraak.

Gepast gekleed

Wil je (gepaste) kleding dragen als wij bij je thuis komen? De voordeur opendoen in bijvoorbeeld je ondergoed wordt niet getolereerd.


Houd je je aan onze normen en regels?

Dan mag je een goede dienstverlening van ons verwachten.


Overtreed je onze normen en regels?

Dan mogen onze medewerkers de dienstverlening aan je meteen staken.


Gedragsregels