Klachten

Heeft u een klacht? Laat het ons dan snel weten. We nemen klachten serieus. Samen komen we er vast uit. Lukt dat niet? Dan kunt u officieel een klacht indienen bij de Regionale Geschillencommissie.

Huurder?

Geef uw klacht aan ons door via Mijn.Woningbelang.nl. Wij hebben dan direct alle benodigde gegevens bij de hand. Log in en klik bij Direct naar op Ik wil een klacht indienen over Woningbelang.

Knop - Ik ben huurder en wil een klacht indienen


Geen huurder?

Dan klikt u op de knop hieronder om uw klacht aan ons door te geven.

Knop - Ik ben geen huurder en wil een klacht indienen


Regionale Geschillencommissie

Meestal lukt het om samen tot een oplossing te komen. Maar het kan ook zo zijn dat u ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht. Of dat we er samen niet uitkomen. Dan spreken we niet meer van een klacht maar van een geschil.

U kunt uw geschil voorleggen aan de Regionale Geschillencommissie. Alle informatie over deze commissie en de manier waarop u uw geschil kunt voorleggen vindt u op de website van de Regionale Geschillencommissie.

De Regionale Geschillencommissie publiceert ieder jaar een verslag van haar activiteiten en de geschillen die ze behandeld heeft. De jaarverslagen van de afgelopen jaren vindt u ook op de website van de Regionale Geschillencommissie.

Overige meldingen

Knop - Ik wil een reparatieverzoek indienen

Knop - Ik wil overlast melden

 

terug
Neem contact op
Neem contact op
RSS Feed
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Direct Accepteren
sluiten