Kwaliteit
Woningbelang vindt de kwaliteit van haar dienstverlening belangrijk. We willen klantgericht werken. Daarom onderzoeken we de kwaliteit van onze dienstverlening continu. We vragen onze klanten of zij vinden dat we het goed doen. Maar ook onze belanghouders en onze medewerkers laten we oordelen.
Een 8,6 voor dienstverlening
In 2022 scoorden we een 8,6 in het jaarlijkse onderzoek van onze brancheorganisatie Aedes onder alle woningcorporaties. De uitslag van dit onderzoek gebruiken we continu om onze dienstverlening zo goed mogelijk te laten aansluiten bij de behoeften van onze huurders.
Een 8,3 voor maatschappelijk presteren
Ook aan onze belanghouders vragen we of we het goed doen. Dat doen we door middel van een visitatie eens in de vier jaar. Ook dit onderzoek wordt door een onafhankelijk bureau afgenomen. Onze belanghouders gaven ons in 2022 gemiddeld een 8,3 voor maatschappelijk presteren.
Een 8,5 voor werken bij Woningbelang
In de medewerkersmotivatiemeting vragen we aan onze medewerkers of Woningbelang een goede werkgever is. Onze medewerkers gaven ons in 2022 gemiddeld een 8,5.
terug |