Reparatieverzoek

Welke locatie

Woningbelang zorgt voor goed wonen

In een woning die in goede staat is, woont u het fijnst. Soms gaat er iets kapot door slijtage of ouderdom. Dat willen we dan snel repareren. Bijna altijd zijn de kosten voor rekening van Woningbelang.

Reparatieverzoek doorgeven

Een reparatieverzoek kunt u via deze website aan ons doorgeven. Dat doet u via de vijf stappen hierboven. Wij krijgen dan een goed omschreven reparatieverzoek binnen. We kunnen het verzoek snel in behandeling nemen. En we geven u specifieke informatie over het reparatieverzoek.

U kunt een reparatieverzoek van 08.30 uur tot 17.00 uur ook telefonisch aan ons doorgeven: (040) 208 38 38 (optie 1). Buiten deze tijden kunnen reparatieverzoeken alleen via de website doorgegeven worden.

Spoed?

Soms is spoed nodig. Als bijvoorbeeld een gasleiding lekt of een waterleiding is gesprongen. Bel dan snel met ons: (040) 208 38 38. Dat kan dag en nacht. En ook in het weekend of op een feestdag.

Rechtstreeks bellen met het onderhoudsbedrijf

Sommige reparaties voert Woningbelang niet zelf uit. Daarvoor hebben we afspraken met onderhoudsbedrijven. U kunt direct zelf contact opnemen met deze bedrijven:

Melding reparatieverzoeken / storingen:

  • Centrale verwarming: Sankomij 0800 0202 725
  • Glasschade: Verbo (040) 245 56 55
  • Rioolontstopping: R.R.S. 0800 099 13 13
  • Lift (Amundsenstraat, Europalaan, Hertogin Johannastraat, Jozefplein, Julianastraat, Kromstraat, Nieuwe Waalreseweg, Rapelenberg, Stokerwei, Zonnebloemstraat): Kone 0900 225 55 66
  • Lift (overige complexen): Strukton 0800 635 34 64
  • Deurautomaten: Assa-Abloy 0800 024 73 65
terug
Neem contact op
Neem contact op
RSS Feed
Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Direct Accepteren
sluiten